vineri, 16 iulie 2010

lonely



Iar m'a apucat nebuneala.
[another story]


La telefon

Ea: Ce faci, gogoşică, pe unde eşti? Ne vedem şi noi azi?
El: Păi, mă, momentan sunt la un tip, îi formatez calculatorul. Când termin, deci peste maxim o jumătate de oră, te sun şi îţi zic unde ne întâlnim.
Ea: Ok, păi daca e aşa, mă îmbrac de acum şi îmi dai doar un bip când pleci.. Şi ..uhmmm, ne vedem în faţă la Colibri?
El: Aha, mai bine aşa. Dau bip şi pleci şi tu de acasă.. Te iubesc
Ea: Şi eu!
El închide.

El: Nina, hai că trebuie să mă îmbrac.. Ne vedem altă dată şi terminăm treaba asta. Mă cheama gagica la cafea.
Nina: Păi ok, atunci, dar să nu mă uiţi, mi-ai promis ...
El: Nu te uit ,mă, stai tu calmă. După ce termin cu Sorana, te sun si ne ducem undeva într-un loc mai retras şi o să se ţi îndeplinească dorinţa aia fierbinte.
Nina: Sunt sigură că te vei ţine de cuvânt.
(sărut)

Peste 15 minute, Dian îi dă bip Soranei şi se întâlnesc la Colibri, cafeneaua lor preferată din oraş. Era un trafic idiot şi peste tot fustangii cu apetitul sexual ridicat.

1: Hey, frumoaso, ne vedem mai târziu pe undeva?
Ea (Sorana): Hai ieşi!

Se întâlnesc cei doi

El: Baaaaau, ce faci, broasco?
Ea: Haideeee, piticule, ţi-am spus să nu-mi mai zici aşaaa. (sărut)
El: Nu mă pot abţine, ai ochii aşa de verzi şi de mari.. Eşti frumoasa azi.
Ea: Uaaaau, doar azi? să fie un compliment oare?
El: Evident (îmbrăţişare)
Ea: Dar altceva nu observi?
El: Hmmm, ce anume?
Ea: Vino mai aproape.
El: Alt.. parfum?
Ea: Ufff, you know me so well
El: Desigur.. Păi intrăm sau ce facem?
Ea: Da, măăăi.

Înăuntru

Chelner: Vă servesc cu ceva?
Ea: Eu vreaaau..un milkshake de banane.
El: O cafea şi două pliculeţe de zahăr ,te rog.
Chelner: În două minuţele.

Ea: Şi ce ai mai făcut azi? Nu te-am mai văzut de vineri seară, javro
El: Am avut nişte treabă cu ai mei, am fost plecat din localitate 2 zile, am fost şi pe la Cluj să iau niste căcaturi de la cineva şi intenţionam să te sun eu să ieşim după ce terminam cu... Miron la calculator.
Ea: Vaaai, pisiloi, aşa de emoţionat eşti că mă vezi după aproape o saptămână de te bâlbâi în halul ăsta? (râde şi îşi aprinde o ţigară)
El: Păi şi normal, dulceaţo. (sărut)

Chelner: Uite aici milkshake-ul şi cafeaua dumneavoastră cu cele două pliculeţe de zahăr.
El, ea: Mersi.

El: Tu ce ai mai bâjbâit? (îşi aprinde şi el o ţigară)
Ea: Bă.. multe chestii aşa ca dumneata, bebe, nu am făcut, am fost zilele astea până la Elena să iau dosarele alea handicapate pentru facultate şi cam atât..
El: Mă bucur că mai sunt şi oameni care se relaxează.
Ea: Hai nu fi jegos (râde)
El: Mă duc pâna la baie. Scuză-mă câteva momente
Ea: Aha (ia o gură pe ascuns din cafeaua lui şi chicoteşte)

Dian şi-a lăsat telefonul pe masă (moment dramatic, ca-n telenovele:)) ) şi primeşte un mesaj. Sorana ia telefonul şi vede că mesajul era de la Cristi (aşa era Nina trecută în agenda lui telefonică)
Ea: Hmm, ăştia sigur plănuiesc iar să iasă la bere fără mine.. (râde şi trage un fum din ţigară)

"Frumosule, nu mai sunt acasă.
M-am dus până la sora mea la apartament
să îi dau nişte chei şi ajung peste vreo
2-3 ore acasă, deci dacă e ne uităm la
un film ceva şi după trecem la clipele
puţin mai hot. te aştept. xoxo"

Ea: Pof..tim ?

Îl vede pe Dian cum iese pe uşa de la baie şi pune telefonul pe masă.

El: Muuult mai bine, mă simt fresh.
Ea: Te cred (râde)
El: Cât e ceasul, apropo?
Ea: Destul (râde)
El: Haide, măăă
Ea: E opt şi douăşcinci'.
El: Pe la 9 mă car şi eu spre casă, sunt rupt, n-am mai dormit de 2 zile ca-lumea
Ea: Ok, bibiloi ...Hei chelner, vino puţin
Chelner: Da, vă rog
Ea: Mai adu-mi şi mie... un pahar de tequila ,te rog
Chelner: Imediat.
El: Ce faci, nebuno? (râde)
Ea: Eh, am chef de ceva mai strong
El: Nebunie..
Chelner: Poftiţi!
Ea: Mersi mersi.
El: Ai chef să te ameţeşti?
Ea: Nu doar atât, am chef să mă ameţesc ca să am curajul să îţi zic nişte chestii
El: Hai nu îmi zi de barză că mor aici.
Ea: Ete cucu, stai mă flexibil.
El: Ok, merg pe încredere cu frumoasa mea (râde)
Ea: Aşa, mami! (îmbrăţişare)

După vreun sfert de oră Sorana se ciupeşte cu vreo 3-4 pahare de tequila, Dian neputând s-o convingă să se oprească.

El: Haide ,Sorana, ce te-a apucat? Nu mai fi aşa copilă.
Ea: Copilă? Copilă, mă? (tuşeşte) Ştii (se îneacă) dragul meu? (îşi pune palma pe frunte) Copilă e draga ta care-ţi trimite mesaje hot, băgami-aş pula în tine şi în naţia ta de căcat infect ce eşti.
El: Ce???
Ea: Ştii ceva? Ia gata, fugi şi fute-ţi căţeaua, de cât timp îţi bagi tu pula în 3 ani de relaţie, gogoşel?

Toata lumea din cafenea se uita mirată la ei.

El: Sorana.. termină.. Hai să discutăm încet afară.. Eşti beată şi nu ştii ce vorbeşti. Te rog!
Ea: Ia-ţi labele de pe mine, javră căcănară. Ieşi, mă!!!

Pâna la urmă o scoate pe Sorana în faţa cafenelei

Chelner: Uhm, domnu', şi consumaţia dumneavoastră şi a domnişoarei cine o plăteşte?
El: Ah.. Două momente..
Ea: Aşa ,mă, scoate banii şi dă-i omului. Cât îţi iei pe târfa aia?
El: Vă rog.. Deci..
Ea: Peşte eşti? Si d'ăla eşti?
El: Treisute şaptezeci..
Ea: Da' e frumoasă măcar, piciule, sau pentru tine orice gaură e sfântă?
El: Şi cinci!
Chelner: Mulţumesc.
Ea: Bun bun, te respecţi..
El: Cu plăcere, ne cerem.. scuze..
Ea: Ce scuze,mă? Scuze să'şi ceară mă'ta de la Dumnezeu că ţi-a dat viaţă pe lumea asta!
El: Sorana, ce ai?
Ea: Dian, marş dracu', nu vreau să te mai văd
El: Te iubesc!
Ea: Aaaa, de aia te culci cu toate?
El: Care toate, mă?
Ea: "cristi", mai ştiu eu care e? (se aşează în fund pe bordură şi scoate o ţigară din pachet)

Nu-i mai funcţionează bricheta
Ea: Haide, băgami-aaaş!
El: Ia-o ,mă, pe a mea.
Ea: Bă, n-ai plecat?
El: Sorana, te iubesc. Nina e o târfă idioată, te rog! Chestia asta durează de două zile, am cunoscut-o la Cluj, şi ea e tot de aici din oraş şi se ducea la facultate să depună un dosar.
Ea: I-auzi! Nina.. ce nume orgasmic ! Nina, Ninaaaa, ce-ţi mai place heroinaaa. Dar sunt mulţumită de ceva, măcar de faza cu "am fost la Cluj" ştiu că e adevărată. Păi mă bucur, e bun.
(se aprinde bricheta)
Ea: Aleluia, luate-ar dracu, tutun retard!
El: Sorana..
Ea: Curiozitate.. Când te-am sunat eu te tăvăleai cu ea? Hai sincer, acum sunt deja cărţile pe faţă.
El: Nu! Ţi-am zis, broasco, te iubesc!!!
Ea: Vai căcat, m-ai emoţionat până-n cur cu chestia asta. Să te mai cred, băieţaş?
El: Sorana..
Ea: Hai gata jet! Mi-e scârbă deja de moaca ta de milog cretin.

Se ridică de pe trotuarul rece şi pleacă spre casă, uitând de privirea lui caldă pe timp de iarnă, de mâinile lui reci pe timp de vară, de florile pe care i le punea cu gingăşie în păr primăvara şi de piesele de la Vama Veche pe care i le cânta la chitară toamna sub nucul bătrân şi arămiu unde s-au cunoscut.

3 comentarii: