joi, 29 iulie 2010

that's ok.


30 iulie, ora 3:33 ,stau pe scaun si ma uit la copiii de la 402.nu stiu de ce scriu post ul asta, probabil pentru ca in momentu' asta ma simt ca o idioata de scriitoare care fumeaza din pipa si e data cu ruj rosu, chiar daca nu am o pipa si nici ruj rosu. unde ramasesem? avea o pana de scris pe ureche si 3-4 fire de par sunt rebele in capul ei plin de idei . a ramas muta, nu putea vorbi,ea doar scria, iar ceea ce scria nu avea legatura cu inceputul ideii sale, vroia sa se opreasca din a mai nota pe hartie tot ceea ce ii venea in minte, pentru ca se simtea izolata si intr-un oarecare fel,destul de retrasa pentru ca in loc sa vorbeasca se rezuma la a scrie ca sa se descarce. acum eu: am baut o cafea acum 4 ore jumate' ,cred ca vreau sa dorm,nu pot.alerg, cad, acum sunt o musca, sunt la scoala, e iarna, e frig afara, in gara probabil ca e doar un caine, iar eu stau si privesc la tabla pe care sunt scrise cateva legi, printre care si cea a lui kirchhopff, cea a lui ohm, a lui bernoulli, a lui hooke. aoleu,ma apuc de niste probleme la fizica.incep cu optica? dar am uitat schemele alea tampite. matematica, am 5 culegeri, dar mi-e sila sa le caut.sa scriu? asta fac.sa pictez,mi-e sila sa caut acuarelele. sa schitez, nu stiu unde e creionul. sa dispar? nu pot! habar nu am ce sa fac. si nimeni nu se intreaba ce s-a intamplat cu scriitoarea aia dubioasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu